Assessoria de protecció de dades

Adaptem el teu negoci a la normativa de protecció de dades

AFprodat

Assessoria de protecció de dades

A AFProdat t’oferim un servei personalitzat d’assessorament, gestió i manteniment per a l’adaptació i l’actualització de la teva empresa o negoci a la normativa de protecció de dades.

A més, t’incloem la formació del responsable, l’accés a consultoria i la realització de les auditories a què obliga la legislació vigent.

T’informarem de tot el procés d’adaptació per tal d’optimitzar els processos de seguretat dels sistemes informàtics i la documentació.

AFprodat

Com funcionem?

Anàlisi i enviament de documentació

El primer pas serà fer un estudi del tractament de dades que fas a la teva activitat.

 

Investigarem com es tracten les dades, on es guarden, com s’arxiven, qui està autoritzat per accedir-hi i a qui se cedeixen.

 

També crearem els protocols d’actuació juntament amb els informes que demostraran el compliment de la normativa.

 

Amb això, generarem la documentació reglamentària i informativa que necessitaràs per donar compliment a les normatives en matèria de protecció de dades, el Reglament General de Protecció de Dades, (UE) 2016/679 (RGPD) i la Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia de Drets Digitals, (ES) 3/2018 (LOPDGDD).

AFProdat protección de datos asesoría análisis
AFProdat protección de datos asesoría implantación

AFprodat

Implantació de l'adaptació

Un cop tinguis tota la documentació, implantarem la protecció de dades. Això vol dir que hauràs de revisar els teus protocols de gestió de les dades personals per adaptar-los al RGPD.

 

Entre altres accions, hauràs de:

 

Signar els compromisos de confidencialitat.

Informar i formar el personal que tractarà dades a l’entitat i, especialment, als encarregats i responsables.

Signar els contractes amb tercers que tractin dades de l’entitat.

Signar els contractes quan l’empresa actuï com a encarregada del tractament dels clients.

Assessorar-te sobre l’aplicació de mesures de seguretat a l’empresa.

Accés a la nostra plataforma en línia per al manteniment i actualització en temps real de la documentació de l’entitat, contractes, informes, polítiques, etc., durant el període de vigència del contracte (1 any).

AFprodat

Manteniment de l'adaptació

Durant el període de vigència del contracte (1 any), tindràs dret a:

 

Les revisions i actualitzacions de l’adaptació que siguin necessàries, per canvis a la teva organització.

 

També ens encarregarem de les modificacions d’equips, personal, etc. Només ens has de comunicar les modificacions i nosaltres les farem.

Revisió anual de l’adaptació i el seu funcionament.

Nosaltres actuarem com a suport legal en matèria de protecció de dades. Pots i HAS de fer-nos totes les consultes que necessitis.

Suport per respondre a l’exercici de drets que se sol·licitin al Responsable o Encarregat.

 

Contactarem amb tu 1 mes abans de la finalització del període de suport per procedir a la renovació del servei.

AFProdat protección de datos asesoría mantenimiento

parlem...

AFProdat proteccion de datos en Barcelona Logo

Assessoria i Formació en Protecció de dades a Barcelona

C/Providencia, 99
08024 Barcelona

Tel. 640 39 45 01

AFProdat formación protección de datos barcelona mapa

Informació bàsica sobre protecció de dades:

Responsable: Eduard Saorín Reig

Finalitat: respondre als teus comentaris, dubtes o sol·licitud.

Legitimació: el teu consentiment.

Destinataris: no se cedeixen les teves dades a tercers, excepte per obligació legal.

Durada: mentre duri la relació contractual o 12 mesos després del darrer missatge enviat.

Drets: accés, rectificació, supressió, oposició, limitació al tractament, portabilitat de les teves dades i revocació. Pots exercir-los enviant un missatge a través de la nostra pàgina de contacte a https://afprodat.es/ca/contacte/

Per a més informació, visita la política de privadesa i l’avís legal.